Для ефективного маркетингу в Інтернеті потрібен великий досвід роботи з найновішими інструментами в цій сфері. Якщо ви маєте власний підхід до пошукового маркетингу (SEM), пошукової оптимізації (SEO), маркетингу в соціальних мережах і просуванню сайтів через такі сайти, як YouTube, Instagram і Twitter, ви будете на верхівці маркетингової гри.
Однак коли зусилля пов’язані з таким глобальним товарним знаком, як VELUX, керувати маркетинговою діяльністю стає набагато складніше.
Основні правила
Коротко кажучи, ви можете використовувати товарний знак VELUX лише тоді, коли ваш маркетинг пов’язаний із оригінальною або сумісною з мансардними вікнами VELUX продукцією. Товарний знак VELUX не має використовуватися для генерації трафіка на сторінки, які рекламують несумісну продукцію конкурентів.
У цьому розділі детально описані правила, яких ви маєте дотримуватись як дилер VELUX. Якщо ви продаєте сумісні й несумісні продути, використовуйте вбудовані посилання, щоб дізнатися більше про ліміти та обмеження.