Дотримуйтеся рекомендацій

7 кроків до надійної комунікації VELUX

Дуже легко збитися зі шляху онлайн-маркетингу. Інтернет пропонує дуже багато можливостей, і без рекомендацій результат може бути непередбачуваним.

Цей розділ допоможе вам уникнути найпоширеніших помилок, пов’язаних із комунікацією VELUX у контексті вашого бізнесу. Дотримуючись цих 7 кроків, ви не тільки допоможете нам захистити цілісність бренду VELUX, а й зможете отримати вигоду від грандіозного потенціалу продажів сильного бренду.

1. Як захистити бренд VELUX на своєму веб-сайті



Ваш веб-сайт завжди має зберігати свій унікальний стиль. Будь-яка згадка про VELUX має розглядатися як окремий елемент, що відповідає затвердженим правилам щодо дизайну VELUX.



Ваш веб-сайт ніколи не має копіювати елементи дизайну VELUX і позиціонувати їх як складові дизайну вашої компанії.

 

2. Використовуйте логотип VELUX правильно



Логотип VELUX є унікальним і усталеним елементом брендингу. Логотип складається з білого тексту на червоному фоні із зареєстрованим товарним знаком. У чорно-білих матеріалах текст може бути на чорному фоні. Завжди використовуйте для відтворення оригінальний логотип VELUX. Щоб завантажити його, зверніться до місцевої торговельної компанії.



У жодному разі не можна змінювати розмір, колір, обрізати або вносити будь-які зміни в логотип.

Окрім того, наш логотип не має використовуватися разом із брендами конкурентів або як індикатор сумісної з VELUX продукції.

3. Остерігайтеся використання кольорової палітри VELUX




Веб-сайт має бути оформлений в унікальній колірній гамі вашої компанії. Ми завжди заохочуємо використовувати оригінальні фотоматеріали VELUX, щоб стежити за своєю продукцією.




Не використовуйте кольори VELUX у загальному дизайні свого сайту, оскільки користувачі можуть подумати, що він пов’язаний із групою компаній VELUX.

4. Використання фотографій, відео й ілюстрацій

Щоб завантажити схвалені оригінальні фотографії, відео та ілюстрації, перейдіть у We Share Circle VELUX. Усі матеріали містяться в пакетах і зв’язані з наявною продукцією й рішеннями VELUX. Ми наполегливо рекомендуємо користуватися цією послугою, однак використання оригінальних матеріалів не є обов’язковою умовою.

Щоб уникнути проблем із якістю та авторськими правами, ви не маєте копіювати фотографії або ілюстрації безпосередньо з будь-якого веб-сайту VELUX і використовувати їх у рекламних цілях.


5. Контролюйте свої формулювання

Коли ви купуєте мансардні віна VELUX®

Ми любимо продукцію VELUX


Назва VELUX має розглядатися як прикметник, тобто вона не може використовуватися окремо. Завжди використовуйте назву нашого бренду з дескриптором. Наприклад, мансардні вікна VELUX, продукція VELUX або група компаній VELUX.

Аксесуари мають розглядатися як «продукція для мансардних вікон».

Зверніть увагу: назва VELUX пишеться великими літерами та має супроводжуватися зареєстрованим товарним знаком ®, якщо вона вперше згадується в тексті.

velux

«velux»

Ми любимо VELUX

Не пишіть назву VELUX маленькими літерами або в лапках. Не використовуйте її без дескриптора.

6. Керування онлайн-маркетингом

Для ефективного маркетингу в Інтернеті потрібен великий досвід роботи з найновішими інструментами в цій сфері. Якщо ви маєте власний підхід до пошукового маркетингу (SEM), пошукової оптимізації (SEO), маркетингу в соціальних мережах і просуванню сайтів через такі сайти, як YouTube, Instagram і Twitter, ви будете на верхівці маркетингової гри.

Однак коли зусилля пов’язані з таким глобальним товарним знаком, як VELUX, керувати маркетинговою діяльністю стає набагато складніше.

Основні правила

Коротко кажучи, ви можете використовувати товарний знак VELUX лише тоді, коли ваш маркетинг пов’язаний із оригінальною або сумісною з мансардними вікнами VELUX продукцією. Товарний знак VELUX не має використовуватися для генерації трафіка на сторінки, які рекламують несумісну продукцію конкурентів.

У цьому розділі детально описані правила, яких ви маєте дотримуватись як дилер VELUX. Якщо ви продаєте сумісні й несумісні продути, використовуйте вбудовані посилання, щоб дізнатися більше про ліміти та обмеження.

У цьому посібнику ви знайдете посилання на сумісну й несумісну продукцію. Це продукція конкурентів VELUX, яка визначається наведеними нижче параметрами.

Сумісний продукт – це продукт, який поєднується з мансардним вікном VELUX.

Несумісний продукт – це продукт, який не відповідає й не поєднується з мансардним вікном VELUX.

7. Товарний знак VELUX

Виберіть унікальну назву бренду або товарного знаку, що виділить ваш бізнес серед конкурентів і, можливо, навіть покаже всі ваші сильні сторони як дилера.

Будь-якому дилеру, дилеру VELUX або іншій особі категорично забороняється в будь-якій формі реєструвати права власності на товарний знак VELUX або інші наші товарні знаки. Забороняється: 

  1. реєструвати товарні знаки, які містять товарні знаки, зареєстровані групою компаній VELUX; 
  2. реєструвати назви компаній, які містять товарні знаки, зареєстровані групою компаній VELUX, наприклад VELUX Dealer Ltd. або VELUX Gardinen GmbH;
  3. реєструвати домени й електронні адреси, які містять товарні знаки, зареєстровані групою компаній VELUX, наприклад www.velux-blinds.com, www.velux-bestprice.com або www.blinds4velux.com.

Зазвичай ви не маєте права використовувати те, що вважається нашою інтелектуальною власністю групи компаній VELUX без письмового дозволу від нас.

Будь-яке порушення цих рекомендацій може призвести до письмового попередження від нашого юридичного відділу. Якщо попередження не виконується протягом двох тижнів, група компаній VELUX має право розірвати з вами відносини без попередження.