SEM
(Google Adwords, Bing, Seznam, Yandex тощо)

Товарний знак VELUX як ключове слово

Дилерам, які рекламують і продають одночасно продукцію VELUX і товари конкурентів, дозволяється купувати товарні знаки VELUX як ключові слова для залучення трафіку на цільові сторінки лише з нашою продукцією.

Дилери, які рекламують і продають одночасно продукцію VELUX і товари конкурентів, не мають купувати товарний знак VELUX як ключове слово для залучення трафіку на цільові сторінки з продукцією, відмінною від нашої.

Дилери, які рекламують і продають лише продукцію конкурентів, не можуть купувати товарний знак VELUX як ключове слово в цілому.

Товарний знак VELUX у рекламних оголошеннях

Дилери, які рекламують і продають одночасно продукцію VELUX і товари конкурентів, можуть використовувати товарний знак VELUX в URL-адресах (субдоменах) рекламних оголошень, якщо вони скеровують трафік на цільові сторінки, на яких відображається лише наша продукція. Дилери не можуть використовувати товарний знак VELUX у заголовках або описі рекламних оголошень.

Дилери, які рекламують і продають одночасно продукцію VELUX і товари конкурентів, не мають використовувати товарний знак VELUX у URL-адресах рекламних оголошень, щоб залучати трафік на цільові сторінки, на яких не відображається наша оригінальна продукція.

Дилери, які рекламують і продають лише продукцію конкурентів, не можуть використовувати товарний знак VELUX у загальнодоступній URL-адресі.

VELUX і Google не дозволяють маніпулювати текстом (наприклад, «VELUXштори»), щоб використовувати товарний знак VELUX у рекламних оголошеннях. Ми реєструємо всі порушення й надсилаємо в Google.

Google Покупки (PLA)

Товарний знак VELUX як ключове слово

Google дозволяє дилерам, які продають і рекламують одночасно продукцію VELUX і товари конкурентів, купувати товарний знак як ключове слово в усіх пошукових системах, щоб залучати трафік у свої магазини та на веб-сайти.

Текст у Google Покупках

Ми не дозволяємо дилерам продукції конкурентів використовувати товарний знак VELUX у текстах Google Покупок. Наприклад, «вікна VELUX». Натомість для залучення трафіку на цільові сторінки, які відображають лише продукцію конкурентів, дилери можуть використовувати загальні терміни, як-от «мансардні вікна».

Зображення в Google Покупках

Оригінальні зображення VELUX не мають використовуватися дилерами для реклами й продажу продукції конкурентів у Google Покупках.

SEO

Назви сторінок, мета-описи, заголовки, ALT-теги в зображеннях і створення посилань

Дилери, які рекламують і продають продукцію конкурентів, не мають використовувати товарний знак марку VELUX (наприклад, «мансардні вікна VELUX», «вікна VELUX» або «штори VELUX») у назвах сторінок, заголовках, мета-описах, а також в ALT-тегах у зображеннях для реклами сторінок, що продають продукцію, відмінну від нашої.

Також дилери не мають використовувати товарний знак VELUX для створення посилань на сторінки, які продають або рекламують продукцію конкурентів.