SEM
(Google Adwords, Bing, Seznam, Yandex тощо)

Товарний знак VELUX як ключове слово

Google дозволяє дилерам, які продають і рекламують сумісну продукцію, купувати товарний знак VELUX як ключове слово в усіх пошукових системах, щоб залучати трафік у свої магазини та на веб-сайти.

Дилери не можуть використовувати ключові слова VELUX для залучення трафіку на цільові сторінки, які продають і рекламують лише несумісну продукцію.
 

Товарний знак VELUX у рекламних оголошеннях

Дилери, які рекламують і продають як сумісну, так і продукцію VELUX, можуть використовувати товарний знак VELUX у URL-адресах рекламних оголошень, якщо вони скеровують трафік на цільові сторінки, на яких відображається лише наша продукція. Дилери не можуть використовувати товарний знак VELUX у заголовках або описі рекламних оголошень.

Дилери, які рекламують і продають як сумісну, так і продукцію VELUX, не можуть використовувати товарний знак VELUX у URL-адресах рекламних оголошень, щоб залучати трафік на цільові сторінки, на яких не відображається наша оригінальна продукція.

Дилери, які рекламують і продають лише продукцію конкурентів, не можуть використовувати товарний знак VELUX у загальнодоступній URL-адресі.

VELUX і Google не дозволяють маніпулювати текстом (наприклад, «VELUXштори»), щоб використовувати товарний знак VELUX у рекламних оголошеннях. Ми реєструємо кожне порушення й надсилаємо в Google.

Товарний знак VELUX у рекламних оголошеннях

Дилери, які рекламують і продають одночасно продукцію VELUX і товари конкурентів, мають завжди вказувати номінальну ціну продукції, наприклад «штори для мансардних вікон від 30 євро».

Дилери сумісної продукції ніколи не мають вказувати знижку на неї так, ніби це знижка на оригінальну продукцію VELUX. Наприклад, «Заощаджуйте xx % на шторах для мансардних вікон». Продукцію VELUX не можна порівнювати із сумісною продукцією конкурентного бренду. Знижку можна вказувати лише на саму продукцію.

Google Покупки (PLA)

Товарний знак VELUX як ключове слово

Google дозволяє дилерам, які продають і рекламують продукцію конкурентів, купувати товарний знак VELUX як ключові слова в усіх пошукових системах для залучення трафіку у свої магазини та веб-сайти.

Текст у Google Покупках

Ми не дозволяємо дилерам сумісної продукції використовувати товарний знак VELUX у текстах Google Покупок. Наприклад, «штори VELUX». Натомість для залучення трафіку на цільові сторінки, які відображають лише продукцію конкурентів, дилери можуть використовувати загальні терміни, як-от «штори для мансардних вікон».

Зображення в Google Покупках

Оригінальні зображення VELUX не мають використовуватися для реклами й продажу продукції конкурентів у Google Покупках.

SEO

Назви сторінок, мета-описи, заголовки, ALT-теги в зображеннях і створення посилань

Дилери, які рекламують і продають сумісну продукцію, не мають використовувати товарний знак VELUX (наприклад, «мансардні вікна VELUX», «вікна VELUX» або «штори VELUX») у назвах сторінок, заголовках, мета-описах і ALT-тегах у зображеннях, якщо вони посилаються на сторінки, що рекламують і продають продукцію конкурентів.

Також дилери не мають використовувати товарний знак VELUX для створення посилань на сторінки, які продають або рекламують продукцію конкурентів.

Знижки та ціни

Дилери сумісної продукції мають завжди вказувати номінальну вартість продукції. Наприклад, «штори для мансардних вікон від 30 євро».

Дилери продукції конкурентів ніколи не мають вказувати знижку на неї так, ніби це знижка на оригінальну продукцію VELUX. Наприклад, «Заощаджуйте xx % на шторах для мансардних вікон». Оскільки не можна порівняти два продукти, це не допускається. Знижку можна вказувати лише на саму продукцію.