Збільшення продажів

Потужна комунікація бренду забезпечує реальні результати

Кілька досліджень свідчать, що потужна й системна комунікаційна стратегія може мати вирішальне значення для захисту вашої позиції на ринку й залучення нових клієнтів. Коли ми всі йдемо однією дорогою – використовуємо однаковий макет і фотографії та підкреслюємо ті самі ідеї, – споживач поступово визнає бренд як зрілого партнера, якому можна довіряти.

Праворуч ми наводимо кілька доказів, що потужний брендинг забезпечує вищий прибуток.

  • 1. Підприємство має більше важелів впливу, ніж окремий продукт 

    Нещодавнє опитування* про готовність людей придбати або схвалити щось показало, що компанії отримують на 10–12 % більше рекомендацій, ніж їх фактична продукція. Це означає, що маркетингова комунікація має ставити цінності бренду й стратегію дизайну вище, ніж категорію продукту.

    * Джерело: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 2. Репутація збільшує потенційні продажі

    Нещодавнє опитування* про взаємозв’язок між репутацією компанії, заснованою на чотирьох цінностях (повазі, довірі, відчуттях і захопленні), і її потенційними продажами показало, що продажі зростають майже вдвічі, коли показник репутації зростає із 70 до 80.

    * Джерело: Щорічне опитування Інституту дослідження репутації в 15 країнах, 2015 рік

  • 3. Стабільність підвищує цінність бренду

    У новому звіті* зазначено, що продажі брендів, які підтримують стабільність, виросли на 4 % порівняно з 1 % для решти ринку. 66 % споживачів кажуть, що готові платити більше за бренди, які прагнуть стабільності.

    * Джерело: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 4. Репутація бренду робить компанію більш стійкою

    Після фінансової кризи 2008 року міжнародні компанії досі намагаються зберегти свою цінність через низький прибуток і рівень продажів. Проте компанії, яким удалося збільшити або втримати високий рівень репутації серед споживачів, зараз отримують прибуток від інвестицій, і їх вартість збільшилася на майже неактивному ринку.*

    * Джерело: Щорічне опитування Інституту дослідження репутації в 15 країнах, 2015 рік

Наш досвід свідчить, що стійкі бренди, ціль і продукція яких відповідають цій вимозі, упевненіше й швидше розвиваються.

Ці бренди склали половину росту компанії у 2014 році й виросли вдвічі порівняно з іншою частиною бізнесу.

Пол Полман (Paul Polman), генеральний директор Unilever, 2015 рік


Те, що дійсно має значення, – природне денне світло, свіже повітря й вільна енергія

Переглядаючи числа та підраховуючи прибуток, слід пам’ятати, звідки береться ця цінність. Світ VELUX заснований на кількох простих, але вкрай важливих перевагах для дому. Мансардні вікна VELUX зроблять дім яскравішим і комфортнішим, а також сприятливішим для здоров’я та більш енергоефективним. Вони замінять штучне освітлення природним денним світлом і наповнять кожну кімнату в домі свіжим чистим повітрям. Це забезпечить безкоштовне сонячне опалення в холодну пору року й природне охолодження в теплий період. Завдяки передовій технології ThermoThechnology™ і високим ізоляційним панелям також поліпшиться енергетичний профіль усієї будівлі.